Server vznikl s podporou Grantové agentury ČR. |
  | Katedra telekomunikační techniky FEL ČVUT v Praze Technická 2 160 27 Praha 6 Napište nám |
Seznam sekcí
Vybrané programy
Informace
10.01.2008:
O Matlab serveru Podrobnější informace o řešení a používání Matlab serveru jsou uvedeny zde.
01.04.2005: Další články |
Analytický model call centraVydáno dne 18. 12. 2013Program umožňuje stanovení minimálního počtu agentů a příchozích kanálů call centra v půlhodinových intervalech tak, aby pravděpodobnost čekání klienta po odbavení nepřekročila požadovanou hodnotu. Analytický model byl vytvořen ve formě modul pro MS Excel (dynamicky linkovaná knihovna CC_Analytic.dll). Program umožňuje stanovení minimálního počtu agentů a příchozích kanálů call centra v půlhodinových intervalech tak, aby pravděpodobnost čekání klienta po odbavení v IVR nepřekročila požadovanou hodnotu, např. aby zákazník v 80 % nečekal déle než 20 s. Vstupními parametry jsou: předpokládaný profil nabízeného zatížení v čase, průměrné doby hovoru, administrativy a doby obsluhy v IVR , požadovaná pravděpodobnost čekání, požadovaná pravděpodobnost ztráty. Výstupem je pak profil s minimálním počtem agentů a přípojných kanálů v jednotlivých intervalech. Analytický model předpokládá vzájemnou nezávislost jednotlivých úseků a trpělivé zákazníky. Další informace je možné získat na adrese autora. Autor: P. Hampl Pracoviště: České vysoké učení technické v Praze, FEL |
Server vznikl s podporou Grantové agentury ČR v rámci projektu : „Omezující faktory při širokopásmovém přenosu signálu po metalických párech a vzájemná koexistence s dalšími systémy “ (GACR 102/03/0434) |
Tento web site byl vytvořen prostřednictvím phpRS.